gäästblogggarrrr..

Halloooo allihopa! :)

Tänkte gästblogga lite här på amandas blogg eftersom hon inte sköter sig ;)
& eftersom jag inte har bloggat innan så vet jag inte vad jag ska skriva :P hahah
Men iaf.. Dagen idag har varit seg massa äckliga lektioner! Bläää skolan, tur att det bara är 11 dagar kvar!
Fast synd att det bästa klassen på hela dacke försvinner :(   9a in my ♥! eller vad säger du amanda? xd
jaja , jag tänkte väl inte säga så mycket mer än att jag älskar min fina kusin!
& tack amanda för jag fick skriva några rader på din fina blogg :)
Pusshejjj Emilia.
jag & amanda! :)

Kommentarer
Postat av: jennie

glöm det amanda ;) han har rövhaka pprecis som jag... hmm, måste betyda något! :D

2011-06-06 @ 14:03:38
URL: http://jennieehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0